
DĖKOJAME Visiems, kurie pravedate gyventojų pajamų išskaičiuotą mokesčių dalį iki 2 procentų šokių studijai „Alemana“. Tik Jūsų dėka matome atsinaujinusias patalpas (pakeista visa elektros instaliacija; atnaujintos salės sienos, kolonos; įrengtas persirengimo kambarys vaikams). Tikimės, kad tolesnis bendradarbiavimas ir Jūsų parama, pagerins vaikams ir visiems studijos nariams treniruočių sąlygas, kurios leis siekti aukščiausių rezultatų. O jų nesiekiantiems – praleistas laikas studijoje teiks poilsį ir daug puikių emocijų.
2 procentų užpildymo blanko pildymui teiraukitės pas studijos trenerius.
INFORMACIJA apie gyventojų pajamų išskaičiuotą mokesčių dalį iki 2 procentų: Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nuostatos įtvirtina naują gyventojo teisę - nuo per kalendorinius metus gautų pajamų išskaičiuota ar mokėtina pajamų mokesčio dalimi iki 2 procentų paremti pasirinktą ūkio subjektą, kuris pagal Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymą turi teisę gauti paramą.
Paramą galima suteikti: Lietuvos Respublikoje įregistruotiems labdaros ir paramos fondams, biudžetinėms įstaigoms, asociacijoms, visuomeninėms organizacijoms, viešosioms įstaigoms, religinėms bendruomenėms, bendrijoms ir centrams, tarptautinių visuomeninių organizacijų skyriams (padaliniams), kitiems juridiniams asmenims, kurių veiklą reglamentuoja specialūs įstatymai ir kurių veiklos tikslas nėra pelno siekimas, o gautas pelnas negali būti skiriamas jų steigėjams, dalininkams ar nariams. Gyventojas, nusprendęs suteikti paramą, turi apsispręsti, kam jis nori suteikti paramą ir užpildyti nustatytos FR0512 formos prašymą ir iki 2004 m. gegužės 1 dienos pateikti mokesčių inspekcijai, kurios veiklos teritorijoje jis nuolat gyvena. Prašymo blankais aprūpina mokesčių inspekcija arba juos galite rasti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie finansų ministerijos interneto svetainėje. Prašyme gyventojas turi nurodyti savo vardą, pavardę, asmens kodą, nuolatinę gyvenamąją vietą (adresą) ir tokius duomenis apie paramos gavėją: paramos gavėjo pavadinimą, buveinės adresą, teisės aktų nustatyta tvarka suteiktą juridinio asmens identifikacinį kodą, atsiskaitomosios sąskaitos numerį, banko kodą, ataskaitinį mokestinį laikotarpį, t.y. 2003 metus, ir paramos gavėjui prašomą pervesti pajamų mokesčio dalį iki 2 procentų. Atkreipiame dėmesį, kad vienas iš privalomai nurodyti rekvizitų yra paramos gavėjo atsiskaitomosios sąskaitos numeris, banko pavadinimas ir jo kodas. Vadinasi, paramos gavėjui, norinčiam gauti minėtą paramą, rekomenduotina turėti atsiskaitomąją sąskaitą banke. Prašyme galima nurodyti tiek vieną, tiek kelis paramos gavėjus, svarbiausia, kad visa prašoma pervesti pajamų mokesčio dalis nebūtų didesnė kaip 2 procentai. Jeigu Prašyme procentais nurodyta pajamų mokesčio dalis apskaičiavus pervestiną sumą, sudaro mažiau nei 10 Lt, tai tokia suma paramos gavėjams nebus pervedama. Prašymą į mokesčių inspekciją gyventojas gali pristatyti ar atsiųsti paštu pats arba per įgaliotą asmenį. Tais atvejais, kai gyventojas privalo pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją, Prašymas turi būti pateikiamas kartu su deklaracija. Jeigu gyventojas neprivalo teikti metinės pajamų mokesčio deklaracijos, Prašymą jis turi pateikti pats arba per savo darbdavį, jeigu pastarasis sutinka. Tokiu atveju Prašymą reikia įdėti į voką, užklijuoti ir pasirašyti ant voko užklijuotos linijos taip, kad voko nebūtų įmanoma atplėšti nepažeidus parašo vientisumo. Pervestiną sumokėto pajamų mokesčio sumą mokesčių administratorius turi apskaičiuoti ir pervesti paramos gavėjui ne vėliau kaip iki Prašymo pateikimo kalendorinių metų lapkričio 15 dienos, (pvz., 2003 metų mokestinio laikotarpio - iki 2004-11-15).
2 procentų užpildymo blanko pildymui teiraukitės pas studijos trenerius.
INFORMACIJA apie gyventojų pajamų išskaičiuotą mokesčių dalį iki 2 procentų: Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nuostatos įtvirtina naują gyventojo teisę - nuo per kalendorinius metus gautų pajamų išskaičiuota ar mokėtina pajamų mokesčio dalimi iki 2 procentų paremti pasirinktą ūkio subjektą, kuris pagal Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymą turi teisę gauti paramą.
Paramą galima suteikti: Lietuvos Respublikoje įregistruotiems labdaros ir paramos fondams, biudžetinėms įstaigoms, asociacijoms, visuomeninėms organizacijoms, viešosioms įstaigoms, religinėms bendruomenėms, bendrijoms ir centrams, tarptautinių visuomeninių organizacijų skyriams (padaliniams), kitiems juridiniams asmenims, kurių veiklą reglamentuoja specialūs įstatymai ir kurių veiklos tikslas nėra pelno siekimas, o gautas pelnas negali būti skiriamas jų steigėjams, dalininkams ar nariams. Gyventojas, nusprendęs suteikti paramą, turi apsispręsti, kam jis nori suteikti paramą ir užpildyti nustatytos FR0512 formos prašymą ir iki 2004 m. gegužės 1 dienos pateikti mokesčių inspekcijai, kurios veiklos teritorijoje jis nuolat gyvena. Prašymo blankais aprūpina mokesčių inspekcija arba juos galite rasti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie finansų ministerijos interneto svetainėje. Prašyme gyventojas turi nurodyti savo vardą, pavardę, asmens kodą, nuolatinę gyvenamąją vietą (adresą) ir tokius duomenis apie paramos gavėją: paramos gavėjo pavadinimą, buveinės adresą, teisės aktų nustatyta tvarka suteiktą juridinio asmens identifikacinį kodą, atsiskaitomosios sąskaitos numerį, banko kodą, ataskaitinį mokestinį laikotarpį, t.y. 2003 metus, ir paramos gavėjui prašomą pervesti pajamų mokesčio dalį iki 2 procentų. Atkreipiame dėmesį, kad vienas iš privalomai nurodyti rekvizitų yra paramos gavėjo atsiskaitomosios sąskaitos numeris, banko pavadinimas ir jo kodas. Vadinasi, paramos gavėjui, norinčiam gauti minėtą paramą, rekomenduotina turėti atsiskaitomąją sąskaitą banke. Prašyme galima nurodyti tiek vieną, tiek kelis paramos gavėjus, svarbiausia, kad visa prašoma pervesti pajamų mokesčio dalis nebūtų didesnė kaip 2 procentai. Jeigu Prašyme procentais nurodyta pajamų mokesčio dalis apskaičiavus pervestiną sumą, sudaro mažiau nei 10 Lt, tai tokia suma paramos gavėjams nebus pervedama. Prašymą į mokesčių inspekciją gyventojas gali pristatyti ar atsiųsti paštu pats arba per įgaliotą asmenį. Tais atvejais, kai gyventojas privalo pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją, Prašymas turi būti pateikiamas kartu su deklaracija. Jeigu gyventojas neprivalo teikti metinės pajamų mokesčio deklaracijos, Prašymą jis turi pateikti pats arba per savo darbdavį, jeigu pastarasis sutinka. Tokiu atveju Prašymą reikia įdėti į voką, užklijuoti ir pasirašyti ant voko užklijuotos linijos taip, kad voko nebūtų įmanoma atplėšti nepažeidus parašo vientisumo. Pervestiną sumokėto pajamų mokesčio sumą mokesčių administratorius turi apskaičiuoti ir pervesti paramos gavėjui ne vėliau kaip iki Prašymo pateikimo kalendorinių metų lapkričio 15 dienos, (pvz., 2003 metų mokestinio laikotarpio - iki 2004-11-15).